• הרשם
HTML וXHTML
HTML זו שפת תגיות אשר מהווה את הבסיס לכל אתר אינטרנט. כיום בכדי להתמצות בעולם האינטרנט חובה להכיר את המושגים הבסיסיים בHTML. מהם אלמנטים, תגיות, טבלאות וכו'. לאחר שתלמדו את כל מה שיש לדעת על HTML תוכלו לעבור לCSS - זוהי שפה אשר אחראית על עיצוב דפי האינטרנט וכיום מהווה את הסטנדרט לעיצוב אתרי אינטרנט. אם ברצונכם ליצור אתר אינטרנט עליכם ללמוד HTML,CSS ולאחר מכן שפת סקריפטים\תכנות כלשהי כמו Javascript שתיתן לכם כלים מתקדמים יותר לבנית אתרים עם פיצ'רים מורכבים יותר.

30/05/2011 11:08:02
כתב מתחיל

כותרות דפי הHTML הן קריטיות להבנת ההקשרים ובניית הדף בצורה נכונה, שלא לדבר על החשיבות שלהם בעיניי מנועי החיפוש. במדריך זה נדבר על 2 סוגי כותרות: Headings והTitle.
מחשבים >> אינטרנט >> בניית אתרים

29/05/2011 13:07:28
כתב מתחיל

במדריך HTML מספר 1 ראינו שקובץ HTML בנוי מתגיות, תכני התגיות האלו (כולל התגיות עצמם) נקראים אלמנטים. לחלק מהאלמנטים יש מאפיינים מסויימים (Attributes) שנותנים לנו להגדיר מידע נוסף. במדריך זה נעבור על החוקיות של כתיבת האלמנטים והמאפיינים.
מחשבים >> אינטרנט >> בניית אתרים

12/05/2011 00:47:43
כתב מתחיל

פירוש הקיצור HTML הוא Hyper Text Markup Languge - שפה זו היא שפת תגיות (בניגוד לשפת תכנות) שיוצרות ומעצבות דפי אינטרנט. קוד HTML ישמרו על דפי טקסט פשוטים. דפים אלו יכילו את התגיות המדוברות, מלל וסימונים שיתנו הוראות כיצד על הדפדפן להראות את דף האינטרנט. במדריך זה אראה לכם כיצד לכתוב תגיות html פשוטות וכיצד לראות אותן בתצורת דף אינטרנט.
מחשבים >> אינטרנט >> בניית אתרים

08/04/2010 13:25:15
כתב מתחיל

זה כואב לראות אתר שלך או של לקוח מוחרב ע"י האקרים מדריך זה יתאר איך לשמור על רמת אבטחה נאותה בכתיבה של אתרים ב- PHP
מחשבים >> אינטרנט >> בניית אתרים
כל הזכויות שמורות © בקלות - מדריכים לכל צורך 2014.